Life in...

2013.08.15. 19:42 | GhmLaura | Szólj hozzá!

A következő interjúalanyom komoly fejtörést okozott, legalábbis az első poszt fordításáig. Akkor, amint jönni kezdtek a hozzászólások, volt végre köztük egy magyar is, és a megfogalmazáson látszott, hogy ezt nem guggli fordítóval írták ide! Tehát, íme az angolt preferáló blogger, Rosemary Hill interjúja: 

Kérdés:Mióta foglalkozol a babákkal?

Rosemary: Kiskoromban csak egy valódi Barbie babát kaptam, amit néhány más társával együtt gondosan megőriztem, majdani gyermekeim számára. Négy hónapja találtam rá egy külföldi blogra, amelynek az írója, Vanessa egy elbűvölő Barbie-világot alkotott, méghozzá felnőtt fejjel, akkor kaptam kedvet, hogy kövessem a példáját. Akkor még nem tudtam, hogy szép számmal vannak magyar blogolók is - ezért az angol nyelv. :)

Kérdés:Hány babád van?

Rosemary: Most csak azokat számolom, akik a blogomban is szerepet kapnak, tehát a Barbie-típusúakat: kis gyűjteményem létszáma 15 fő.

Kérdés:Mi az, ami miatt bekerül egy-egy darab a csapatodba? 

Rosemary:  Két tényező alapján választok: az előre kigondolt szerepekhez kedves arcú karaktereket keresek. Igyekszem a nemek arányát is megtartani, hogy mindenkinek legyen párja, családja.

Kérdés:Melyik áll a szívedhez a legközelebb?

Rosemary: Mindegyik babámhoz erősen kötődöm, de az aktuális kedvencem a nagymama – nagyon megörültem, amikor megtudtam, hogy létezik idősebb generáció is. A ruházkodást hogy oldod meg?  A ruhákat eddig főleg aukciós oldalakról szereztem be, több darabot pedig édesanyám is varrt-kötött-horgolt nekem. Egy kis varrással én is próbálkoztam, de a jelenlegi nagy kedvenceim Fricskamacska (másik blogger-példaképem) tökéletes, saját készítésű miniatűr ruhácskái!

Kérdés:Mások blogja mennyire tud segítséget nyújtani, pl. ruhák, bútorok készítése terén? 

Rosemary: Hihetetlen, mennyi kreatív bloggert ismerhetsz meg, ha jól körbenézel. A korábban már említettek mellett például Charmine, Világbaba és Boróka blogjai is mind igényesek és ötletesek, sokat tanulok tőlük.

Kérdés:Mit üzensz a még rejtőző babagyűjtőknek?

Rosemary: Gyűjtőnek lenni azt is jelenti, hogy kiműveled magad a gyűjteményed tárgyának történetéből, fajtáiból, jellemzőiből és igazi szakértővé válsz (nézd csak meg például Bambuc blogját), azt is jelenti, hogy élvezetet lelsz egy tevékenységben, és kiélheted a kreativitásodat. Ha ismerkedni kezdesz más gyűjtőkkel, akkor nekik is örömet nyújthatsz az alkotásaiddal, és új barátokra is találhatsz. Babát gyűjteni felnőtt fejjel sem szégyen, a játék közelebb visz boldog, felszabadult énedhez. Kellemes gyűjtögetést! :)

Nagyon köszönöm a válaszokat! Az eredeti  válaszban a smily-k nem így néztek ki, de őket egyelőre nem tudom rekonstruálni. Hamarosan remélem, újabb alanyaim is szóra bírom! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fitusznyuzda.blog.hu/api/trackback/id/tr565462417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása