Friss topikok

  • GhmLaura: @violababa: Hm, azért a fikázás túlzás, igazából nem olvastak még tőlem olyan bejegyzést, amely va... (2013.08.16. 07:44) Üdvözlet, olvasók!

Címkék

Archívum

Az ifjúság babérokra tör!

2013.08.15. 11:53 | GhmLaura | komment

Nos, amíg a következő interjú el nem készül, lássuk a második áldozatomat. Kissé elnéző leszek vele, mert a stílusán meglátszik, mennyire kezdő. Lássuk, mit szól a pofátlan kérdéseimhez 

 

Kérdés: Ne haragudj, nem szoktam ilyet kérdezni, de nagyjából melyik korosztályba tartozol?

 

Isméria: Tizenéves vagyok. 

 

K.: O.o A te korodban  nem ciki babázni? Vagy  egyáltalán, mit szólnak hozzá azok, akik ismernek?

 

I.:Miért, huszon-harminc évesen nem ciki? Szerintem egyáltalán nem. Akik ismernek, először ledöbbennek, aztán ha elmagyarázom nekik, mi van, megértik, és van, akinek tetszik is. 

 

K.: Nos, akkor az első kérdés, mióta babázol? 

I.: Nem is emlékszem rá :D 

K.: Hány babád van?

I.: Tizenöt-húsz.

K.: Melyik a kedvenced?

I.: A tizenkét táncoló hercegnőből Geneviev.

K.: Mi az, ami miatt megveszel egy babát?

I.: Nehéz kérdés, ha megtetszik, jöhet. Ha látok benne "fantáziát"

K.: A ruhákkal mi a helyzet? 

I.: Próbálkoztam már egyszer-kétszer ruhát varrni, de elég kevés a türelmem hozzá. Szerencsére anyukám gyűjteményére mindig rájárhatok. :D

K.: Ezek szerint ez családi "biznisz"?

I.: :D Olyasmi.

K.:Mások blogjait mennyire tartod inspirálónak? 

I.: Anyum blogjának néhány része alapján kaptam kedvet én is a sztorizgatáshoz, és van olyan blog, amit az övén keresztül ismertem meg, és onnan is másolok ötletet. Pl. My Froggy Stuff blogját sokat látogatom :D 

K.: Mit üzensz a rejtőzködő babagyűjtőknek? 

I.: Egyáltalán nem égő ez a gyűjtés, és soha nem késő belekezdeni, hogy megmutassuk a világnak!

 

Köszönöm a válaszokat, habár nem vagyok híve ennek a szmájlizásnak. De hát ezek a mai fiatalok... :D

A bejegyzés trackback címe:

https://fitusznyuzda.blog.hu/api/trackback/id/tr65461582
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása